دکترگیاهی را در اینستاگرام دنبال کنید

ورود به اینستاگرام

لاغری شگفت‌انگیز با این 19 خوراکی

کاهش-وزن21

یکی از دغدغه های مردم تمام جهان چاقی و مشکل در کاهش وزن است. افراد سعی دارند با ورزش، رژیم، جراحی های لاغری و … وزن خود را کم کنند.

دکترگیاهی در این  مطلب خوراکی و غذاهایی را به شما معرفی خواهد کرد که در صورت استفاده مداوم و با برنامه، به میزان چشمگیری موجب لاغری خواهند شد.

1_گوجه فرنگی: به دلیل وجود لیکوپن و بتا کاروتن به کاهش وزن کمک فراوانی می کند.

2_گریپ فروت: هورمون های موجود در این میوه ترش مزه سبب چربی سوزی فراوان و در نتیجه کاهش وزن چشم گیر می شود.

3_ادویه ها: برای چربی سوزی توصیه می کنیم ادویه های تند را امتحان کنید. از جمله ادویه های موثر در لاغری می توان به زنجبیل، جیسنگ، فلفل سیاه و زردچوبه اشاره کرد.

4_دارچین: دارچین در تنظیم قند خون نقش فراوانی دارد و موجب کاهش وزن می شود.

5_سرکه سیب: مصرف مواد ترش موجب کم اشتها شدن و افزایش سطح متابولیسم بدن می شود و در نتیجه لاغری و کاهش وزن را نیز در پی دارد، سرکه سیب به دلیل وجود آنزیم های فراوان به هضم سریع و آسان و لاغری کمک می کند.

6_سیب: مصرف مداوم و روزانه این میوه خوشمزه موجب درمان بسیاری از بیماری ها و سلامت بدن می شود. علاوه بر آن سیب حاوی پکتین فراوانی است که موجب کاهش وزن می شود. از آن گذشته فیبر موجود در سیب باعث می شود مدت زمان بیشتری را احساس سیری کنیم.

7_گلابی: باعث احساس سیری به مدت طولانی و در نتیجه لاغری و کاهش وزن می شود.

8_موز: استفاده از موز و بلغور جو در وعده صبحانه موجب احساس سیری به مدت طولانی تا وعده غذایی بعدی و لاغری می شود.

9_زغال اخته: آنتی اکسیدان های پلی فنول کمک چشم گیری به چربی سوزی و جلوگیری از جذب زیاد چربی می کند که لاغری را در پی دارد.

10_پرتقال: پرتقال حاوی ویتامین C زیادی است که موجب تنظیم قند خون و کاهش وزن می شود.

11_آجیل: آجیل ها از جمله بادام و گردو یک میان وعده کامل و خوشمزه به حساس می آیند و از خوراکی های هستند که به لاغری طبیعی بدن کمک فراوانی می کند.

12_جو: فیبر موجود در جو به تقویت متابولیسم بدن کمک می کند و باعث لاغری می شود.

13_کونیوآ: این غذا حاوی گلوتن است، گلوتن ها سرشار از پروتئین هستند که موجب ساخت عضبله و از بین رفتن چربی موجود در بدن می شود.

14_سیب زمینی شیرین:مواد مغذی در سیب زمینی پخته شده موجب تنظیم و تثبیت قند خون می شود.

15_گندم یا دانه کاج: مصرف گندم یا دانه کاج میان وعده ای عالی و کاملی است که موجب کاهش وزن می شود.

16_لوبیا: این گیاه موجب افزایش سطح متابولیسم بدن و کنترل قند خون می شود که لاغری را در پی خواهد داشت.

17_عدس: عدس دارای فیبر بسیار زیادی است که موجب ایجاد احساس سیری و لاغری می شود.

18_مارچوبه: مصرف مارچوبه به خارج کردن مایع اضافی بدن کمک می کند و باعث لاغری خواهد شد.

19_آووکادو: این میوه منبع غنی از ویتامین B است که موثر در لاغری است.

همچنین گفتنی است که استرس بالا یا همان کورتیزول باعث افزایش وزن خواهد شد.

جهت رفع خستگی لطفا ستاره پنجم زیر را لمس کنید ( اولین ستاره سمت چپ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.